Week 12 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: annewilvriend92

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

08 Juni 2012 | Verenigde Staten, Beverly

Deze week alweer drie maanden in Amerika! De dagen vliegen hier echt om en het lijkt gister dat ik hier aankwam. Maar ik merk ook dat ik steeds meer mijn leventje in Nederland begin te missen. Gewoon in de weekenden dingen doen met je eigen vriendinnen en vrienden. Gelukkig weet ik wat voor leuke dingen er nog gaan komen hier en ben ik ook veel aan het genieten. Het voelt toch vaak als een vakantie hier. Daarnaast vliegt de tijd dus voorbij dus voor ik het weet sta ik weer op schiphol met al mijn koffers haha. Hier weer een overzicht van mijn week hier!!

Vrijdag hadden de kinderen in de ochtend eerst weer sport/zwemmen en gym. Toen we thuis kwamen, hadden de kinderen even geskypt met Leonie en daarna zijn we ash opgaan halen. We gingen namelijk gezellig met z'n alle lunchen bij Panera Bread. Na de lunch chloe naar bed gebracht en met payt een brownie gemaakt. Het was namelijk cj zijn verjaardag zaterdag en payt wilde heel graag een brownie voor zijn vader maken. Toen chloe wakker was nog naar de speeltuin gegaan met de kinderen. Daar konden ze mooi spelen met hun vriendjes en vriendinnetjes. In de avond nog wat tv gekeken en niet al te laat gaan slapen.

Zaterdag kon ik lekker uitslapen, maarja Anne-Wil was natuurlijk al om 7uur wakker. Ik was deze dag ook niet echt lekker en was daarom ook wel een beetje verdrietig. Miste thuis op dat moment toch wel even heel erg. Maarja toen nog maar wat series in bed gekeken en rond half 12 hier vertrokken naar Dominique toe. Cj kon me mooi afzetten dus ik hoefde lekker niet met de trein. Het regende die dag echt best hard en dat bleef ook echt bijna de heledag zo doorgaan. BIj dominique aangekomen naar panera bread gereden voor een lunch. Dominique en ik hebben die dag niet echt veel gedaan. Beetje op de bank series gekeken en in de avond sushi gegeten. Dit ook om een beetje wat geld te sparen voor al de dingen die we hier nog willen doen. In de avond nog een film gekeken en toen gaan slapen.

Zondag uitgeslapen tot half 12, ja jullie lezen het goed haha. Dominique overtrof het natuurlijk weer met half 1 maarja ik weet niet of ik dat nog ooit ga overtreffen haha. Toen we gedoucht en aangekleed waren was het ook alweer rond 2uur. We hebben toen gebruncht in lexington. Een plaatjes dichtbij Dominique. Om half 4 heeft do mij toen weer afgezet bij het station in winchester. En rond 6uur was ik dan eindelijk weer thuis. Ja over een halfuurtje met de auto kan je hier dus twee en een half uur met de trein doen. Daar komt dan nog ook ruim een half uur lopen bij van het station en naar huis. Maargoed als nog niet normaal hoelang. Die avond niet veel gedaan en lekker optijd gaan slapen.

Maandag ben ik in de ochtend met de kinderen naar een vriendin van leonie gegaan. Daar was hun babysitter en konden de kinderen mooi met elkaar spelen. Daar middag gegeten en daarna weer naar huis gegaan. Chloe naar bed gebracht en toen heeft payt wat op zijn kamer gespeeld, zodat ik ondertussen wat was kon doen en de bedden kon verschonen. Rond 4uur ging payt met cj een kijkje nemen op zijn nieuwe school en heb ik aan chloe wat boekjes voorgelezen. In de avond weer lekker gossip girl gekeken.

Dinsdag in de ochtend de kinderen naar school gebracht en daarna gaan sporten. Toen ik thuis was nog wat boodschappen gedaan met Leonie haar moeder en toen chloe opgehaald. Naar haar nap payt opgehaald en weer naar het huis van leonie haar vriendin gereden. Daar samen met de kinderen, brianne(hun babysitter) koekjes gebakken. Die goed waren gelukt! Daarna weer naar huis gegaan en samen met de kinderen en leonie haar moeder gegeten. In de avond nog een stukje gefiets en een smoothie gehaald in het centrum.

Woensdag in de ochtend weer de kinderen naar school gebracht. Daarna met leonie haar moeder naar de mall gegaan en geluncht bij panera bread. Ja deze week ben ik daar erg vaak geweest haha. Daarna chloe weer opgehaald van school en haar naar bed gebracht. Na haar nap payt opgehaald en weer naar het huis van leonie haar vriendin gereden. Daar gezellig wat gespeeld en brianne en ik konden gezellig met elkaar praten. Dan is werken nog niet zo slecht haha. In de avond naar de fitnes geweest, gedoucht en lekker gaan slapen. Nog steeds verbaast het me af en toe wat voor dingen ik hier zie. Zo zijn mensen hier vaak of extreem dun of juist weer dik. Normaal lijkt hier bijna onmogelijk. Ook zie je hier mensen echt oefeningen doen in de fitnes, dat je denkt goh laat ik dat maar niet na gaan doen haha. Ook kunnen dingen hier in de supermarkt zo belachelijk duur zijn. Ze betaal je hier voor yohurt gewoon 6 dollar en dan krijg je nog minder dan als een pak yoghurt in nederland. Of kost een kilo gehakt 15 dollar. Je kan hier eigenlijk dus veel beter uiteten gaan dan gewoon een gezonde maaltijd zelf koken. Ook verbaas ik met echt over hoe groot en breed auto's hier soms zijn. Soms zie je echt een jeep rijden die echt super groot en breed is. Met echt zijspiegels die een meter uitsteken ofzo. Het is maar goed dat alles hier zo ruim is haha.

Donderdag payt naar school gebracht en met chloe naar zwemles geweest. Daarna wat boodschappen gedaan. Lekker in de tuin geluncht en chloe naar bed gebracht. Na haar nap payt opgehaal van school en met de kinderen tekeningen gemaakt voor leonie, zodat we die kunnen opsturen. Die avond naar Danique gegaan en daar gezellig gepraat en gezetten. Rond 11uur was ik weer thuis. Daar trof ik een hele verdrietig chloe aan die oma niet kon troosten. Cj was deze nacht ook niet thuis maar gelukkig lukte het mij om haar stil te krijgen en haar weer in bed te krijgen. Ja best een beetje trots op mezelf was ik toen haha. Om 12uur kon ik dan eindelijk zelf lekker gaan slapen.

Vrijdag weer met de kinderen naar de ymca gegaan voor de sport/zwemles en de gymles. Rond 11uur waren we weer thuis en rond half 12 kwam de moeder van cj de kinderen ophalen. De kinderen gaan namelijk lekker kamperen dit weekend. Dat betekend rust in het huis haha. Morgenochtend niet wakker worden van kinderstemmen en gewoon een keer rustig beneden op de bank kunenn zitten. Want ja soms is dat wel lastig aan dat waar je werkt je ook woont. Als ik nadat ik klaar ben, ook echt klaar wil zijn, dan moet ik toch wel boven op mijn kamer gaan zitten. Niet erg natuurlijk maar soms kan ik mij dan toch wel een beetje alleen voelen. Nadat de kinderen weg waren, even me kamer schoongemaakt, naar de bank geweest. Geskypt met mijn lieve papa en mama en in de middag ruim een uur gewandeld met leonie haar moeder. Daarna een taart gebakken voor mijn lieve zus die morgen komt, yeah!! In de avond gezellig gegeten met leonie haar moeder en cj en daarna aan de slag gegaan met dit verslag!
Morgen om 1uur komt Sophia aan in Boston en zal ik haar ophalen van het vliegveld, wat kijk ik daar naar uit. En wat gek ook dat iemand van thuis hier komt. Dit voelt toch als mijn wereldje hier, waar mensen van thuis toch niet bij horen, maar wat ik dan nu eindelijk kan laten zien aan iemand van mijn familie. We gaan lekker veel leuke dingen doen en genieten van de tijd samen!!! Het kan dus zijn dat ik even wat later met mijn reisverslag ben, of ik moet ergens nog een klein gaatje vinden haha!!!

  • 09 Juni 2012 - 07:50

    Mama Sophia:

    Hoi lieverd, leuk om je uitgebreide verslag weer te lezen. Mooi dat alles goed gaat met de kinderen en dat ze al helemaal met jou vertrouwd zijn . Geniet van de gezellige dagen samen met je zus en niet teveel shoppen in New York !! dikke kus voor alletwee.

  • 09 Juni 2012 - 10:05

    Ron Karsten:

    Wat weer een leuk verslag Anne-Will..lees dat het je allemaal goed af gaat .Heel veel plezier met je zus geniet er maar van .Groetjes uit een koud en nat Nederland ..

  • 09 Juni 2012 - 11:54

    Manon:

    Anne-wil het klinkt (leest) erg leuk allemaal! Heel veel plezier met Soso! Groetjes en xxxx

  • 09 Juni 2012 - 18:42

    Els:

    Hey Anne-Wil,

    Goed om je toch vooral te richten op de leuke dingen die je nog allemaal gaat doen!
    Ik heb er geen spijt van dat ik terug ben gekomen, maar wel als ik denk aan alle dingen die ik had willen doen.
    Je hebt je al aardig gesetteld daar en er zijn gewoon alweer drie maanden voorbij! Het lijkt wel een eeuw geleden dat we daar in dat hotel zaten :p
    Veel plezier bij alles wat je nog gaat doen en veel plezier met je zus!
    Ik ga nu, na de verloren wedstrijd van Nederland, naar Duitsland-Portugal kijken :p

    Groetjes Els

  • 10 Juni 2012 - 09:24

    Joukje:

    Hi Anne-Wil,
    Wat geweldig voor je dat Sophia nu bij je is!! Ik weet zeker dat jullie het samen helemaal gezellig gaan maken ......en New York.....prachtig om daar te zijn! Piet en ik waren er met Tjem en Marloes. Hebben in Central Park gefietst, gewinkeld op the Fifth avenue ( winkel in winkel uit.....niks gekocht hoor!) Apple store is ook super leuk!! Time square, m&ms store, applebees kan je super lekker eten! Gewandeld over de Brooklyn bridge....en zo kan ik door gaan! Je raakt niet uitgekeken!!!!
    Geniet lekker samen anne-wil! Groetjes Joukje

  • 12 Juni 2012 - 10:03

    Natasha:

    Hee lieverd, geniet van je tijd met je zus!

  • 09 Juli 2012 - 18:47

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Beverly

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Week 49

03 Oktober 2012

Week 29

16 Juli 2012

week 18

08 Juni 2012

Week 12

31 Mei 2012

Week 11
Anne-Wil

Actief sinds 08 Feb. 2012
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 21261

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 12 Maart 2013

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Landen bezocht: