Week 11 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu

Week 11

Door: annewilvriend92

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

31 Mei 2012 | Verenigde Staten, Beverly

Hier weer een overzichtje van mijn week!

Vrijdag Ben ik om 9uur met de kinderen naar de YMCA gegaan. Er stond weer sport en zwemmen voor payt op het programma en voor Chloe gym. Rond 11uur waren we klaar met alles en hebben de kinderen nog even gespeeld in de speelhoek bij de YMCA . Half 12 zaten we weer in de auto opweg naar huis. Daar geluncht en chloe naar bed gebracht. Ondertussen met payt ganzenbord gespeeld en vier op een rij en dat zo'n twee uur Lang haha. Toen Chloe wakker was, meteen naar de buren gegaan. Zij hebben ook twee kinderen een meisje van 6 en een jongetje van 4. We zijn toen met z'n alle naar de speeltuin gegaan. Hier noemen ze dat dus echt een playdate. Dus als jij met je kinderen afspreekt met andere ouders en Hun kinderen noem je dat een playdate, best grappig klinkt dat viand ik. Om half 6 was ik weer thuis en toen kon mijn weekend beginnen!! Die naar de fitness gegaan en voor de rest gezellig met Cj, Leonie en haar moeder gezetten.

Zaterdag lekker uitgeslapen en Rond 11uur Dominique van het station afgehaald. We hebben toen veel Amerikanen aan het lachen gemaakt. Ik ging dominique namelijk ophalen op de fiets. Dominque bleef ook slapen dus ze had haar trolley ook mee. Dominique ging dus achterop bij mij zitten en de trolley rolde achter ons. Nou is fietsen hier al ongebruikelijk, last staan op die manier. Bijou iedereen die we Dan ook tegen kwamen onderweg moest lachen of staak zijn duim op haha. Fietsen is hier wel zwaar hoor met al die kleine heuveltjes!! In de midday zijn we samen met leonie en Cj naar gloucester gereden, daar de boot in het water gelegd. Vanaf daar zijn we naar een van de vele kleine eilandjes hier gevaren en daar lekker op het strand gelegen. Echt een super mooi strandje waar je dus alleen kunt komen met een boot, er waren dus ampere mensen te vinden daar. En wat een huizen staan er langs de kust, echt niet normaal groot en dat zijn dus gewoon vakantiehuizen. Ja als je rijk Ben kan je hier wel prima leven hoor. Rond 7uur waren we weer terug in de haven en toen we thuis waren zijn do en ik meteen doorgereden naar de sushi tent hier in Beverly. Ons weer lekker volgegeten met sushi en daarna thuis nog wat tv gekeken.

Zondag lekker uitgeslapen, daarna gebruncht in een tentje jn Beverly en lekker wat in de tuin gezeten. Hey was namelijk weer heerlijk weer dit weekend. Rond 3uur dominique naar het station gebracht, weer met de fiets. Dus een hoop lachende mensen weer. Daarna heb ik nog wat in de tuin gezond en rondo een uur of 6 kwamen Cj, Leonie en haar moeder en de kinderen weer thuis en hebben we lekker gebbqt!! In de avond nog een film gekeken met leonie haar moeder en lekker gaan slapen.

Maandag was het hier memorial day, niet dat ze echt er veel aan doen maar het is dus een nationale vrije dag. Maargoed ik was niet vrij, dat was wel even balen maarja. In de ochtend Ben ik met de kinderen naar de speeltuin geweest en heb ik nog een stuk met ze gewandeld. Toen we thuis waren was het alweer lunchtijd en heb ik samen met de kinderen geluncht. Rond twee uur bracht Cj leonie naar de luchthaven. Ze zal Nu een maand weg blijven. Na het afscheid nemen chloe naar bed gebracht en met payt in de tuin basketbal gespeeld. Met een net die tot aan mij middel kwam, heel lastig dus haha. Aan het eind van de middag was Cj weer thuis en heb ik nog wat in de tuin gezetten. In de avond had Cj Thais besteld en na het eten Ben ik gaan douchen en naar bed gegaan.

Dinsdag bleef choe thuis van school, ze had namelijk allemaal plekjes in haar mond en het bleek een soort besmettelijk virus te zijn. In de ochtend heb ik toen een afspraak voor de dokter gemaakt. Daarna payt naar school gebracht en daarna samen met leonie haar moeder en chloe naar de mall gegaan. Daar wat gewinkeld en natuurlijk de hondjes weer bekeken. Daarna doorgereden naar de dokter en het bleek dat het virus gelukkig alweer over was. Daarna thuis geluncht en chloe naar bed gebracht. Rond 4uur payt opgehaald van school en daarna moest ik nog even naar de winkel. De kinderen mochten toen wat kleins uitzoeken en payt vertelde mij toen we thuis waren dat hij zo gelukkig was vandaag, haha zo lief! In de avond nog wat tv gekeken en lekker vroeg gaan slapen!

Woensdag chloe en payt naar school gebracht. Gaat trouwens erg goed daar op die school, heb al een tijd geen op of aanmerkingen gehoord, maar laat ik het afkloppen haha. Rond kwart over 12 chloe opgehaald, geluncht en haar naar bed gebracht. Na haar nap payt opgehaald en meteen door naar de speeltuin gereden. Daar waren de kinderen van Leonie haar vriendin en Hun baby-sitter ook. Een lang bezoekje was het niet wat payt wilde voor geen meter luisteren dus na hem tigkeren gewaarschuwd te hebben was ik er wel een beetje klaar mee en zijn we naar huis gegaan. In de auto twee huilende kinderen, erg gezellig dus haha. Toen we thuis waren samen met Leonie haar moeder en de kinderen gegeten. Ik Ben daarna even lekker gaan fitessen. Dat kon ik wel gebruiken. Wel heel lief was dat payt in de avond tegen leonie haar moeder had gezegd; ik moet even wat tegen anne-wil zeggen na vanmiddag. . Hij kwam toen naar mijn kamer en zei; I love you anne-wil! Dan kan je niet mere boos zijn haha. Ook grappig is dat de kinderen elke keer willen dat ik Hun naar bed breng ipv Leonie haar moeder. Heel lief om te zien maar ook vermoeiend omdat ik al Dan de heledag met ze in de weer Ben geweest. Ook begin in de ochtend nu sowieso een kwartier eerier om de Hun lunchboxen klaar te maken. Gelukkig brengt leonie haar moeder Dan ook gewoon de kinderen naar bed en kom ik ze nog alleen een nachtzoen geven. Nadat de kinderen in bed lagoon nog even gezettenmet leonie haar moeder en toen naar bed gegaan.

Donderdag, vandaag, als eerst in de ochtend payt naar school gebracht. Daarna meteen door gereden naar het zwembad voor Chloe haar zwemles. Daarna naar huis gegaan om Leonie haar moeder op te halen om boodschappen te doen. Daarna nog een cadeau voor Cj gekocht, want die is zaterdag jarig. Toen naar huis gereden en geluncht, lekker buiten want het was vandaag 26 graden! Daarna chloe naar bed gebracht. Na Chloe haar nap payt opgehaald van school en meteen doorgereden naar leonie haar vriendin. Daar hadden ze een zwembad in de tuin voor de kinderen en konden ze lekker wat afkoelen. Rond half 6 waren we were thuis, heb toen de kinderen in bad gedaan en toen met ze allen avondgegeten. Daarna meteen aan de slag gegaan met weer een nieuw reisverslag!!!


Aankomende maandag zit ik hier alweer drie maandag, de tijd gaat snel! Voelt ook echt Vaak als een vakantie hier!! Toch wel moeilijke momenten elke week, waarin ik besef dat ik zo blij Ben met mijn lieve familie, vriendinnen en vrienden!!! Gelukkig besef ik me Dan dat ik niet voor altijd weg blijf en dat de tijd hier vliegt! Dat betekend ook dat ik lekker probeer te genieten van dit bijzondere en andere leven hier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Beverly

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Week 49

03 Oktober 2012

Week 29

16 Juli 2012

week 18

08 Juni 2012

Week 12

31 Mei 2012

Week 11
Anne-Wil

Actief sinds 08 Feb. 2012
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 21259

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 12 Maart 2013

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Landen bezocht: