Week 10 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu

Week 10

Door: annewilvriend92

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

24 Mei 2012 | Verenigde Staten, Beverly

Hier weer een nieuw verslag vanuit Beverly!


Woensdag heb ik eerst de kinderen naar school gebracht en Leonie naar haar werk. Even naar Mall geweest daarna en daar wat rond gelopen, ja jongens niks gekocht hoor want ik moet goed sparen voor als Sophia hier komt! Kwart over 12 chloe opgehaald, geluncht en haar in bed gestopt! Naar haar nap Payt opgehaald van school en wat spelletjes gespeeld samen. Het was namelijk slecht weer deze dag, met een hoop regen. In de avond wezen sporten en natuurlijk weer gossip girl gekeken!

Donderdag eerst payt en leonie afgezet en daarna meteen door naar de ymca met chloe. Voor onze wekelijkse zwemles. Daarna meteen door naar de supermarkt voor de boodschappen en weer naar huis gereden. Het was heerlijk weer dus we zijn daarna even lekker naar het strand gelopen om daar wat te spelen. Toen we weer thuis waren, geluncht en chloe naar bed gebracht. Heerlijk weer even wat tijd voor mezelf! Ondertussen ook nog wat was gedaan en na chloe haar nap payt opgehaald van school. Het was erg mooi weer, dus we zijn lekker een ijsje gaan halen bij captain dusty. Nog even luiers gehaald voor chloe, die we vergeten waren. Waarschijnlijk een van de laatste pakken want we zijn bezig chloe zindelijk te maken en dat gaat al erg goed! We hebben al veel grappige dingen meegemaakt want als chloe opeens zegt ik moet naar de wc, dan weet je dat je heel snel moet zijn. Dat betekend dat je dan rennend door de winkel opzoek gaat naar een wc. Elke seconden is van belang haha. Of ja als je bij de speeltuin bent, waar geen wc is, ja dan moet je toch maar ergens een bosje opzoeken. Veel amerikaanse moeders zitten me dan wel een beetje apart aan te kijken haha. Maargoed toen we thuis waren, heb ik voor de kinderen in bad gedaan en voor ze gekookt. Chloe naar bed gebracht en toen was cj weer thuis. Lekker wat tv gekeken op me kamer en gaan slapen!

Vrijdag ochtend ben ik om 9uur met de kinderen naar de ymca gegaan. Payt had namelijk eerst sport en daarna zwemles en chloe en ik ondertussen gymles. Een drukke ochtend altijd. Om 11uur waren we weer klaar en zijn we naar huis gereden. Ik was toen lekker vrij, want leonie had die dag vrij genomen omdat een vriendin met haar kinderen ons kwam bezoeken. Rond 1uur was Dominique hier en zijn we lekker naar het strand gegaan. Het was namelijk weer heerlijk weer en met stranden om je huis heen, maakt dat je heel gelukkig!!! Lekker op het strand gelegen en rond een uur of half 5 weer richting huis gelopen. Mijn spullen gepakt voor het weekend en opweg naar Dominique haar huis gegaan. Onderweg eerst nog sushi gegeten hier in Beverly. Toen opweg naar winchester gegaan. Daar aangekomen helemaal blij, want in Winchester was er kermis!! Maar toen we alle gillende kinderen daar zagen, waren we alweer snel weg haha. Als au pair zie je in het weekend namelijk liever geen kinderen haha. Klinkt een beetje erg maar het is gewoon lekker dat als je de hele week met de kinderen ben geweest in het weekend even geen kinderen om je heen te hebben. Ja jongens ik wacht nog even met kinderen, dat weet ik wel haha!
Daarna naar dominique haar huis gegaan en daar nog wat tv gekeken. 'S nachts werd Dominique niet lekker.

Zaterdag ochtend hebben we nadat onze wekker ging voor school, dan ook maar besloten om niet te gaan. De school even gemaild, want we zijn de andere keren wel geweest, dus we wilden toch graag onze credits! Rond kwart over 3 zijn we met de trein richting Boston gegaan. Gelukkig ging het met Dominique alweer wat beter. Daaraan gekomen wat rondgelopen en toen maar weer opzoek naar een sushi tent. Ja want dominique en ik love sushi haha. Het is wel grappig dat we al een paar keer in een restaurant zaten en onze buren bijvoorbeeld iets heel lekkers voorgeschotelt zagen krijgen. Vaak dan druk zoekend op de menukaart kijken, wat kan dat nou weer zijn. We hebben een keer gehad dat onze buren zagen dat we zo aan het kijken waren, dat ze ons maar even vertelde wat hun hadden haha. Ook heb ik een keer aan de serveerster gevraagd, wat eten die mensen daar precies, mag ik hetzelfde graag haha! Half 6 waren we bij de club waar James Morrison zou optreden. Toen we eindelijk binnen waren, na een uur wachten. Kwam als eerst een andere zangeres optreden met haar band. Rond half 8, na twee uur wachtend dus kwam ie dan eindelijk. Maar wachten wordt beloond zeggen ze en dat was ook zo! Wat een gaaf optreden en wat was hij goed in het echt! Na het optreden zijn we nog even Boston in gegaan voor een ben&jerry ijsje en zijn we terug gegaan naar het station. Om half 12 kwam de trein en rond 12uur waren we weer thuis.

Zondag hebben we weer heerlijk uitgeslapen tot 11uur, ja ik begin het echt een beetje te leren. Gedoucht en ontbeten en rond 1uur werden we door Vanessa opgehaald. Een andere au pair in Winchester, die hier al bijna 10 maanden is. Zij kon ons dan ook super veel laten zien in Boston. Dominique en ik hebben al best veel gezien maar dus ook nog genoeg plekken niet. We zijn als eerst langs het water. Het was heerlijk weer en het was erg mooi zo langs het water. Je hebt daar een soort kleine pier en je kan daar ook veel boottochtend doen. Daarna zijn we naar quincy market gelopen. Echt heel gezellig is het daar. Je hebt er verschillende leuke winkels en restaurants met terrasjes. Ook zijn daar veel straatartiesten te vinden. Daarna zijn we naar een soort hal gegaan, waar allemaal verschilende soorten eettentjes waren. Je kon daar dan eten bestellen en dan in verschillende ruimtes in dat zelfde gebouw opeten. Dominique en ik hadden natuurlijk weer voor sushi gekozen haha. Daarna verder gelopen naar de subway en die genomen naar charlestown. Een leuke plaatsje aan Boston vast. Je hebt daar een toren met een mooi uitzicht. Je moet er wel wat voor overhebben want eerst moet je 295 treden beklimmen. Jeetje wat is traplopen toch zwaar. Daarna zijn we daar naar een soort haven gelopen, waar een oud oorlogschip is. Natuurlijk als je daarop wilt, moet je eerst door een beveiligingspoort heen en je tas wordt ook gesceent, vergelijk het met de douane op schiphol. Ja overdreven maar het blijft Amerika he! Nadat we helemaal goed waren gekeurd mochten we dan eindelijk op het schip. Een erg mooi schip, wat een mij een beetje aan een piratenschip moest denken. Daarna zijn we weer teruggelopen naar Boston. Wat nog best een aardig stukje was lopen. We zijn toen weer helemaal terug gelopen naar de haven. Je kan in heel Boston heerlijk vis eten. Wij zijn dan naar een heel leuk tentje gegaan aan het water. Het was een bar/restaurant op een soort boot, The barking Crab. Waar je heerlijke lobster, kreeft kan eten!! Het is er volgens mij altijd super druk, omdat het een van de lekkerste kreeft restaurants schijnt te zijn, dus je moet vaak wel even wachten. Toen we zaten te wachten op onze lobster zijn, kwamen ze langs met een hele grote kreeft die ze niet lang daarvoor hadden gevangen, hij leefde nog! Hij lag dan ook op een soort dienblad en zijn scharen waren al bij elkaar gebonden. Wel een beetje zielig om te zien, maar wat een groot beest. Zou bijna niet meer in de zee durven zwemmen om zulke beesten haha. Daarna hadden vanessa en dominique me afgezet bij het station en heb ik de trein terug genomen naar Beverly. Het weekend was alweer over. Het voelde met zulk mooi weer, als een kleine vakantie soms!!

Maandag ochtend ben ik rond half 10 met de kinderen naar de speeltuin gegaan. Toen we thuis waren, was het alweer lunchtijd. Daarna chloe in bed gelegd en met payt een spelletjes gedaan. De bedden van de kinderen en mezelf verschoont en wat was gedaan. Genoeg was namelijk na het weekend. Ik ben er wel achter dat kinderen heel veel was hebben, helemaal Amerikaanse kinderen volgens mij. Zo is het hier heel normaal om elke avond een schone pyjama aan te trekken. Na chloe haar nap naar de winkel gegaan om spullen te halen voor een strawberry cheesecake. Leonie haar moeder zou dinsdag namelijk komen, dus we gingen een taart voor haar maken. Thuis aan de slag gegaan met de taart en toen hij klaar was, was leonie alweer thuis. In de avond wat tv gekeken en lekker gaan slapen.

Dinsdag hoefde ik pas kwart over 12 te beginnen, dus ik kon lekker uitslapen en rustig aan doen. Om kwart over 12 chloe opgehaald, geluncht en haar in bed gelegd. Na haar nap wat boekjes voorgelezen en om kwart over 4 kwam Leonie payt brengen. Leonie ging daarna meteen door naar het vliegveld om haar moeder op te halen. Die zal hier blijven tot eind juni, want Leonie gaat aankomende maandag naar Italie voor een maand. Ze moet dit namelijk doen voor haar opleiding. Haar moeder komt ons dan een beetje helpen hier! Voor de kinderen ondertussen warme chocolade melk gemaakt met wat chips en ze daarna in bad gedaan. Eten gekookt voor ze en samen met ze gegeten. Om half 7 was Leonie terug met haar moeder. De kinderen natuurlijk helemaal blij om oma te zien!! Ik ben toen meteen weg gegaan want ik had die avond een clustermeeting. Dit is een meeting bij je conseleur hier met allemaal andere au pairs, die hier redelijk in de buurt wonen. Het was gezellig en leuk om ook andere au pairs te spreken. Je herkent toch wel veel dingen van elkaar. Ik merk wel dat Beverly een beetje uit de richting is en dat ze toch allemaal nog wel 20minuten en meer van mij vandaan wonen. Voor Amerikaanse begrippen niet ver, maar ik blijf toch een Nederlander he haha. Rond half 12 was ik dan eindelijk thuis, gedoucht en naar bed gegaan.

Woensdag heb ik eerst de kinderen en leonie weg gebracht. Daarna had ik weer lekker vrij tot kwart over 12. Even lekker geskypt met mijn lieve moeder en toen chloe opgehaald, geluncht en naar bed gebracht. Geskypt met Martijn en daarna denise en nog wat was gedaan. Nadat chloe wakker was payt opgehaald en met de kinderen lekker gepicknickt in de tuin. Daarna ze in bad gestopt en samen met leonie haar moeder en de kinderen gegeten. Rond half 7 waren leonie en cj weer thuis en ben ik lekker gaan fitnessen.

Vandaag, donderdag had ik eerst in de morgen zwemles met chloe. Daarna heb ik leonie haar moeder opgehaald en zijn we met z'n drieen boodschappen gaan doen. Toen we thuis waren, was het alweer lunchttijd. Geluncht en chloe naar bed gebracht. Rond 4uur payt opgehaald van school, nog even samen een lacrost wedstrijd gekeken en weer naar huis gegaan. Daarna nog wat gespeeld in de tuin. Daarna samen met de kinderen en leonie haar moeder gegeten. Lekker gehaktballen, die heb ik wel gemist. Ik mis hier echt dingen die ik thuis helemaal niet zovaak eet of die niet zo lekker vind. Heel apart en ik kan ook helemaal blij worden nu van een echte hollandse maaltijd haha. Daarna chloe naar bed gebracht en toen was cj alweer thuis. Toen meteen begonnen aan dit reisverslag, ja want ik wil me echt houden aan die 1keer per week!!!

Echt leuk is om te merken, dat je echt wel een band opbouwd met payt en chloe. Ze raken steeds meer gehecht en jou en jij aan hun. Zo vroeg payt ook van het weekend, toen ik weg was twee nachten, of ik nog wel terug kwam. Toen ik ook thuis was zondagavond, vroeg hij of ik even met hem kwam knuffelen, haha heel lief! Dat is nog eens een leuk thuiskomen!! Vandaag moest ook niet oma chloe naar bed bregen nee maar anne-wil haha. Ik heb af en toe wel moeilijke momentjes, omdat ik thuis toch wel erg mis dan. Je weet pas wat je mist als je het niet hebt en dat klopt echt!!!

  • 25 Mei 2012 - 06:22

    Maaike:

    Ha lieve zus, leuk hoor je verslagen! Klinkt superleuk allemaal xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Beverly

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Week 49

03 Oktober 2012

Week 29

16 Juli 2012

week 18

08 Juni 2012

Week 12

31 Mei 2012

Week 11
Anne-Wil

Actief sinds 08 Feb. 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 21267

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 12 Maart 2013

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Landen bezocht: