Week 9 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu

Week 9

Door: annewilvriend92

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

15 Mei 2012 | Verenigde Staten, Beverly

Hier weer een nieuw verslag vanuit Beverly
Ik ga weer verder waar ik gebleven ben.

Woensdag heb ik eerst de kinderen en Leonie afgezet, daarna ben ik naar de mall gegaan om te kijken voor een zomerjas. Die ik ook nog heb gevonden! Toen meteen door om Chloe op te halen van school want het was alweer tijd. Geluncht en Chloe in bed gelegd. Na haar nap Payt opgehaald. De kinderen in bad gedaan, gekookt en samen met ze gegeten. Nadat Leonie thuis was ben ik gaan fitnessen. In de avond wat tv gekeken.

Donderdag eerst payt en leonie afgezet en daarna naar de ymca gereden met chloe. Chloe en ik hadden namelijk zwemles. Voor mij de eerst keer! Erg leuk om chloe zo blij te zien in het water, ze vind het namelijk erg leuk. Wel jammer dat het water echt super koud is en dat echt alle kindjes staan te klappertanden aan het eind. Het duurde ongeveer een half uurtje. Daarna omgekleed en weer in de auto gestapt om naar de supermarkt te gaan. Toen doorgegaan naar de mall, daar nog naar de target gegaan. Toen we eindelijk weer thuis waren, geluncht en chloe in bed gelegd. Toen heb ik ondertussen cupcakes gemaakt want Ash vierde de volgende dag zijn verjaardag. Na chloe haar nap payt opgehaald en meteen leonie van haar werk. Toen samen met de kinderen de cupcakes versierd, wat ze erg leuk vinden om te doen. Er wordt dan ook echt van alles op de cupcake gedaan. De cupcake zelf is dan nog maar amper te zien haha. Hier kan je echt alle spullen voor cupcakes gewoon in de meeste supermarkten kopen. Je hoeft dus niet zoals in nederland naar een speciale winkel om dingen te kopen voor het versieren van cupcakes. Erg handig dus en het is hier ook echt allemaal veel goedkoper!! Die avond nog wat tv gekeken en vroeg gaan slapen.

Vrijdag begon onze dag bij de ymca. Payt had namelijk eerst sport om 9.15. Hij gaat dan allemaal verschillende bal sporten spelen. Om kwart voor 10 begon chloe haar gymles. Ondertussen ging payt naar het zwembad want zijn zwemles begon. Na chloe haar gymles zijn we nog even bij payt zijn zwemles gaan kijken en een kwartier later was hij ook klaar. Kwart voor 11 was het toen inmiddels. Een heel programma dus, wat hier voor kinderen heel normaal is. Hoe drukker het programma hoe beter lijkt het soms wel. Je merkt dan toch wel dat leonie nederlands is en het programma van payt en cloe nog mee valt. Nog even de kinderen laten spelen in de speelhoek daar en om half 12 konden we dan eindelijk de ymca verlaten. Frisse lucht inplaats van die zweet lucht haha. Toen naar een restaurant gereden waar we af hadden gesproken met leonie om ash zijn verjaardag te vieren. Ash eerst opgehaald onderweg. Daarna gezellig geluncht met ze alle en de cadeau's gegeven. Ik had namelijk ook met de kinderen samen cadeau's voor ash gemaakt. Voor choe was dat een fotolijsje van hout, die ze zelf had ingekleurd en voor payt was dat een raceauto van hout, die je zelf in elkaar moest zetten. Toen we weer thuis waren chloe naar bed gebracht en onder tussen met payt tv gekeken en spelletjes gedaan. Na chloe haar nap, naar een vriendin van leonie gegaan. Zodat payt en chloe samen met haar kinderen konden spelen. Rond half 6 weer thuis en toen kon mijn weekend beginnnen!!!! Leuk en druk dagje gehad met de kinderen. Merk dat je echt een leuke band met ze krijgt en dat je ook af en toe zulke lieve dingen krijgt te horen. Zo had payt leonie een kaart voor mij laten schrijven. Waarin stond dat hij van mij hield met heel zijn hart en me bedankte wat ik allemaal voor hem deed. Nou dat maakt je dag wel goed hoor haha. Chloe vraagt vaak om een huggie hoe zei dat noemt en kan ook echt op van die momenten zeggen dat ze zo gelukkig is op dat moment. Heel erg lief!! Om half 7 kwam Dominique mij ophalen en zijn we naar de bios gegaan. Wat we hier zowat elke week doen haha. We hebben de film think like a man gezien. Daarna heeft dominique mij weer afgezet thuis en ben ik lekker gaan slapen.

Zaterdag had ik rond 8uur mijn wekker gezet. Ik wilde namelijk een steples volgen die om 9uur begon. Gelukkig waren er alleen maar leeftijdsgenoten, dus niet haha. Ik denk dat ik de gemiddelde leeftijd daar flink naar beneden haalde haha. Maargoed het was echt super leuk om te volgen en je werkt ook echt hard aan het werk gezet. De lerares had denk ik een te veel aan energie, ze is dan ook echt 5kwartier lang aan een stuk doorgegaan. Met aan het eind als verrassing buikspieroefeningen. Nou het zweet stond met dan ook echt overal haha. Wel echt een heerlijk om zo je dag te beginnen. Ik ga deze klas dan ook zeker vaker volgen. Thuis lekker gedoucht en toen in de auto gestapt met Leonie. Ze ging me namelijk wat leuke kustplaatsjes hier dichtbij laten zien. Het was echt heerlijk weer die dag, rond de 24 graden dus de perfecte dag ervoor. We zijn toen eerst door beverly farm gereden. Dat is het plaatsje hierna en hoort ook nog bij beverl. Daar staan echt super grote huizen en wonen een hoop rijke mensen. Toen kwam manchester by the sea. Ook een mooi plaatsje aan de kust. Toen Gloucester, waar me ouders deze zomer een huis hebben gehuurd. En als laatste Rockport. Echt allemaal van die schattige plaatsjes. Allemaal oude vissers plaatsjes. Dus een hoop goede visrestaurants daar, waar je echt vis krijgt die net die ochtend is gevangen. Ook zie je er veel kleine haventjes. Daarnaast zijn daar heel veel grote en kleine stranden te vinden! Niet verkeerd dus. Je kan zeg maar twee routes kiezen, de wat langere route door alle plaatsjes heen en langs de kust of over de highway. Wij hebben heen de langere route gedaan en terug over de highway gegaan. In de middag ben ik nog naar het centrum van Beverly gefietst en heb ik daar een lekkere smoothie genomen. Om half 5 moest ik werken. Heb eerst met de kinderen nog even lekker buiten gespeeld. Daarna had ik pizza besteld voor hun. Payt is namelijk gek op pizza en hij wilde dat heel graag een keer bestellen. Ik had toen beloofd dat ik dat zou doen als ik een keer moest werken in de avond. Toen de deurbel ging werden de kinderen dan ook helemaal gek haha. Payt mocht afrekenen en de doos naar binnen schouwen. Toen deed ik net alsof de kinderen in een restaurant zaten en ik de bediende was. Daarna nog een film gekeken en de kinderen naar bed gebracht. Payt vertelde aan mij dat het een van de mooiste avonden was van zijn leven, haha. Echt zo schattig en waar kan je een kind ook al niet mee blij maken!! Verder die avond lekker tv gekeken.

Zondag in de ochtend nog even geskypt met me lieve zus sophia. Sophia komt al over een maand deze kant op, de tijd vliegt! We gaan dan lekker een van vrijdag t/m maandag naar new york en nog veel andere leuke dingen doen! Ik kijk er echt super erg naar uit. Ook om mijn leventje hier nu te laten zien. Om 1uur kwam dominique mij ophalen en zijn we naar Salem gegaan. Een plaatsje hier dichtbij. Salem is een heel oud plaatsje en vroeger dachten ze dat daar heksen woonden. Er zijn dan ook heel veel mensen vermoord daar. Met halloween is dit dan ook echt de place to be. Verder hebben ze een aantal van die griezelwinkels en kan je een ghost tour doen in de avond. Gelukkig is het verder ook een heel leuk plaatsje om naar toe te gaan zonder dit alles haha. Zo hebben ze veel restaurantjes en een aantal schattig winkeltjes. Ook zijn hier terrasjes te vinden, iets wat je in Amerika toch niet veel vind. Nadat we wat hadden rondgelopen zijn we dan ook lekker op het terras gaan zitten. Daar geluncht en toen we niet wisten wat we daarna moesten gaan doen, op weer een terras beland een paar honderd meter verder op haha. Deze dag was het nog steeds erg mooi weer, dus helemaal niet verkeerd om te doen. Het voelde echt net alsof ik vakantie had. Dat gevoel heb ik hier eigenlijk best vaak, niet verkeerd dus!!! Rond 7uur was ik weer thuis, gedoucht en wat tv gekeken.

Maandag mocht ik een uurtje later beginnen omdat de kinderen eerst met leonie samen een moederdag ontbijtje hadden op school. Daarna ben ik met de kinderen naar de mall gereden, waar een overdekte speeltuin is. Daar had ik afgesproken met een vriendin van leonie en haar kinderen. Broodjes mee dus we konden lekker lang blijven. Rond half 1 gingen we dan ook pas naar huis. Ik vind het nog steeds apart dat alle ouders hier contant achter hun kinderen aan lopen en doe daar ook echt niet aan mee haha. Kan me natuurlijk moeilijk in tweeen spitsen haha. Kwart voor 1 weer thuis, chloe in bed gestopt voor haar nap en met payt spelletjes gespeeld. Die heeft heel veel fanatasie dus die verzint wel wat. Grappig is dat hij de regels verzint en dat die per minuut veranderen haha. Tip laat kinderen winnen, dan hou je het leuk haha. Nog wat was gedaan en toen was chloe alweer wakker. De kinderen in bad gedaan en toen Leonie opgehaald van haar werk. 'S avonds me ingeschreven voor de Montreal tour was het laatste weekend van juni is. Er is daar dan het grootste jazzfestival van de wereld, echt super leuk dus!! Nu al zin om te gaan!!! Ook had ik lekker sushi gehaald voor ons, een topdagje dus haha

Dinsdag, vandaag, heb ik eerst de kinderen naar school gebracht. Daarna meteen doorgegaan naar de ymca om te fitnessen. Daarna geskypt met mijn lieve ouders en toen was het alweer tijd om chloe op te halen. Geluncht en chloe naar bed gebracht! Geskypt met Astrid en toen met chloe payt opgehaald van school. Astrid komt 17 november en Danny komt nu ook mee!! Echt super leuk en kijk er nu al naar uit!! Nadat we thuis waren met de kinderen wat spelletjes gespeeld, gekookt en toen was leonie alweer thuis!

Vandaag hebben ook Jaap, Maaike en Lara geboekt en die komen 25 augustus deze kant op tot en met 10 september! Allemaal leuke dingen dus om naar uit te kijken!!!

  • 16 Mei 2012 - 02:07

    Kay De Vries:

    Ahh de tijd gaat echt snel, lijkt net twee dagen geleden dat je je andere verslagje nog typte.
    Superleuk dat die kinderen zo lief tegen je zijn! X

  • 16 Mei 2012 - 19:42

    Mama Sophia:

    Hoi lieve Anne-Wil, leuk weer om zo je uitgebreide reisverslag te lezen en volgens mij hebben die kindjes het erg getroffen met zo'n lieve au pair!! Vooral dat verhaal over de pizza's is heel schattig! Fijn dat je het naar je zin hebt en ook allerlei leuke dingen onderneemt. Succes voor de komende week. dikke kus mama Sophia.

  • 16 Mei 2012 - 20:12

    Joukje:

    Hallo Anne-Wil, wat krijgen we ook hier in het Westland een leuke indruk van het werken en leven van je als au pair! De familie daar heeft het echt met je getroffen! En nu ben je er alweer 9 weken! Wat een ervaring voor je!
    Volgende week zijn wij in New York! Wat leuk dat jij dat in het vooruitzicht hebt gezellig samen met Sophia!
    Groeten van Piet en mij, Joukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Beverly

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Week 49

03 Oktober 2012

Week 29

16 Juli 2012

week 18

08 Juni 2012

Week 12

31 Mei 2012

Week 11
Anne-Wil

Actief sinds 08 Feb. 2012
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 21266

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 12 Maart 2013

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Landen bezocht: