Week 8 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: annewilvriend92

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

08 Mei 2012 | Verenigde Staten, Beverly

Deze week alweer 2 maanden in Amerika, de tijd vliegt echt!

Vorige week woensdag heb ik eerst de kinderen naar school gebracht en Leonie naar haar werk. Daarna wat dingetjes voor mezelf gedaan en wat geskypt. Rond kwart over 12 chloe opgehaald, geluncht en haar naar bed gebracht. Nadat we Payt hadden opgehaald nog wat spelletjes gedaan samen en die avond ben ik lekker vroeg gaan slapen.

Donderdag als eerst payt naar school gebracht, daarna leonie naar haar werk. Toen ben ik daarna meteen met chloe boodschappen gaan doen. Toen naar de mall gereden. Daar heb ik toen eerst ontbeten bij panera bread. Chloe had ik een chocolade melke gehad en zo zaten we samen aan een tafeltje tegen over elkaar. Chloe in haar kinderstoel en chloe van alles aan me aan het vertellen. Echt grappig en schattig is dat, ze is 2,5 maar weet goed wat ze wil en kan ook soms praten of dat ze al veel ouders is. Daarna hebben we samen weer de hondjes bekeken in de dierenwinkel en nog wat rondgelopen in de mall. Toen we thuis kwamen geluncht en toen heb ik haar naar bed gebracht. Na haar nap Payt opgehaald en toen ben ik meteen doorgereden naar de playground in de mall. Hier waren ook twee vriendinnen van Leonie met hun kinderen. Zo konden de kinderen gezellig met elkaar spelen. Het weer is hier ook niet echt mooi nu en vorige week. Vaak een beetje regen of bewolkt. Ze hebben veel energie dus ik moet wel echt andere dingen dan gaan verzinnen met hun. De playground in de mall is een hele goede optie. Maar ik hoop wel dat het mooie weer snel komt, want zie me al helemaal liggen op het strand elke dag haha. Daarna gekookt voor de kinderen en toen was Leonie weer thuis. Samen gegeten met Leonie en Cj. Cj had weer heerlijk gekookt en naar de fitnes geweest. Gedoucht en nog wat tv gekeken.

Vrijdag ben ik eerst met de kinderen naar de target gegaan. We werken namelijk met stickers, voor payt om zichzelf aan te kleden in de morgen en om zich goed te gedragen en voor Chloe om aan te geven dat ze naar de wc moet. Dit gaat erg goed en dus was het vel nu al vol. Dat betekend een cadeautje uitzoeken. Voor payt was dit geen probleem maar voor Chloe was dit nog best lastig. Zoveel keus en zoveel mooie dingen. Ze wilde eigenlijk wel alles hebben haha. Ook een cadeautje gekocht voor een kindje in payt zijn klas, want die gaf een feestje zaterdag. Alleen kwam ik er thuis achter dat het eigenlijk voor 8 jaar en ouders was en het jongetje pas vier werd haha. Maar hopen dat het soepele Amerikaanse ouders zijn hihi.
Daarna naar een vriendin van Leonie gereden, zodat die kinderen met haar kinderen konden spelen. Daar geluncht en rond 1uur weer naar huis gegaan. Chloe in bed gelegd en met payt spelletjes gedaan op de ipad en nog wat was gedaan. Leonie was al rond half 5 thuis dus ik was lekker vroeg klaar. Mijn spullen ingepakt voor het weekend, want ik ging het hele weekend bij dominique slapen. Half 6 heeft leonie mij naar de trein gebracht. En rond 7uur was ik bij Dominique. Ja de trein is hier niet zo goed geregeld als in Nederland. Nu was ik nog vrij snel bij dominique, want normaal kan je er zo twee uur of langer over doen. Terwijl het met de auto maar 30 minuten is rijden maargoed. Lekker gekookt met dominique, een keer wat anders dan iets bestellen of uiteten gaan in het weekend haha. Films gekeken en nog snel even ons huiswerk gemaakt voor school.

Zaterdag ging de wekker alweer vroeg. We mochten weer lekker naar school... Half 9 de auto ingestapt en rond 9uur waren we op school. Deze keer was het nog 1000 keer zoveel saaier dan de vorig keer. Komt ook omdat die man gewoon zo onwijs snel praat, dat is echt om gek van te worden. Het was dus een vrij lange zit tot 3uur. Toen we drie uur ook klaar waren, kon ik met moeite mijn ogen openhouden. Tijdens de les trouwens ook. Gelukkig hebben we nu nog een zaterdag en dan zijn we klaar!!! We zijn toen eerst naar de winkel gereden, om wat dingetjes te kopen. Waaronder Ben&Jerry ijs, jeetje wat een soorten hebben ze hier. Sowieso met alles hebben ze hier veel keus. We stonden af en toe echt een tijd te kijken, welke we nu weer moesten nemen. Rond 4uur waren we weer terug en om 5uur moest Dominique werken. We hebben toen met de kinderen gegeten, ze in bad gedaan en daarna naar bed gebracht. Gelukkig heeft zei ook jongere kinderen, twee jongetjes van 3 en 1, dus kan je ze nog redelijk optijd in bed leggen haha. Het is trouwens ook heerlijk dat payt en chloe geen klok kunnen kijken. Soms als ik bijvoorbeeld nog 10 minuten in de speeltuin wil blijven en dat vertel aan ze, maar dan al na 5 minuten denk wat doe ik hier en naar huis wil. Zeg ik jongens de 10 minuten zijn over, we gaan naar huis haha.
Maargoed, die avond allemaal films op de tv gekeken en lekker niks gedaan. Hier hebben ze trouwens echt elke avond super leuke films op tv en ook films die nog helemaal niet zo oud zijn! Rond 12uur lekker gaan slapen

Zondag werden we pas 11uur wakker, wat voor mij gewoon een recor uitslapen is haha. Ik weet niet hoe ik het hier wel voor elkaar krijg en thuis niet, maar ik vind het wel lekker dat ik nu een beetje kan uitslapen! Voordat we helemaal gedoucht waren en klaar om te gaan was het al half 2 ofzo. We wilde eigenlijk naar boston gaan, maar omdat ik ook aan het eind van de dag weer moest werken hebben we dat maar niet gedaan. We hebben lekker in winchester gebruncht en rond 5uur kwamen Leonie, cj en de kinderen mij weer ophalen. Toen we thuis kwamen, gingen cj en leonie al vrij snel weer weg. Ik heb toen gekookt voor de kinderen en mezelf, samen gegeten en ze naar bed gebracht. Lekker gossip girl gekeken op de bank en naar bed gegaan. Een heerlijk relaxt weekend, waar ik wel even aan toe was!!!

Maandag begon de werkweek weer.
Het was deze dag best redelijk weer dus we zijn in de ochtend lekker naar de speeltuin geweest. Rond 12uur waren we weer thuis, geluncht en toen heb ik chloe naar bed gebracht. Met payt wat boven gespeeld en het was van het weekend weer bij gewerkt. Ja, ik ben er nu wel achter dat kinderen veel was hebben haha. De bedden verschoont van de kinderen, ook dat hoort erbij. Na chloe haar nap, geknutseld met de kinderen voor Ash zijn verjaardag. Want die is deze donderdag jarig. Daarna ze in bad gestopt en toen was leonie alweer thuis. Die avond gezellig met leonie gezeten en gossip girl gekeken. Waar ik hier helemaal aan verslaafd ben haha.

Dinsdag, vandaag. Heb ik als eerst de kinderen naar school gebracht en leonie naar haar werk. Geskypt met mijn moeder en zus. Ja ik heb het echt druk met skypen, elke dag skyp ik bijna wel. Wel erg leuk om te doen en om iedereen te spreken/zien. Voelt toch alsof je even heel dichtbij bent. Wat gekeken voor New york, want als sophia hier komt in juni willen we ook een paar dagen naar new york. Heb er nu al veel zin in!! Is ook al volgende maand, de tijd gaat echt snel! Kan dat niet vaak genoeg zeggen haha. Chloe opgehaald van school, geluncht en haar naar bed gebracht. Gossip girl gekeken, want ook vandaag was het weer een trieste dag met veel regen. Begint steeds meer op nederland te lijken haha. Maar leonie zei al dat er normaal veel regen in april valt en dat april dit jaar eigenlijk zo mooi was, dus dat dit misschien de regen van april is. Laten we het hopen haha! Zou een beetje sneu zijn als ik ammper naar het strand kan, nu ik er zowat naast woon. Naar Chloe haar nap payt opgehaald van school en toen we thuis waren weer verder gewerkt aan ash zijn cadeautjes. Rond 5uur Leonie opgehaald en toen is leonie met de kinderen naar een vriendin gereden om daar te eten. Ik heb toen lekker gekookt en bij de tv gegeten, met natuurlijk gossip girl aan haha. Toen weer achter de computer gegaan om mijn reisverslag te typen.

Ik ben nu veel aan het kijken naar wat ik allemaal wil doen dit jaar. Ik heb al wel door, dat ik daarvoor echt goed moet sparen, wil zoveel haha.
Onder andere naar Miami, Las Vegas, misschien nog Canada. Ook natuurlijk leuke dingen doen als me familie hier zo komt!! In mijn dertiende maand wil ik heel graag naar Hawaii, dat lijkt me zo gaaf!. Je dertiende maand is zeg maar je reismaand zoals iedereen het noemt. Je kan dan naar huis gaan, omdata je jaar erop zit maar je mag die maand nog hier blijven. Om te reizen bijvoorbeeld. Het enige nadeel is dat je wel in Amerika moet blijven, maar gelukkig hoort Hawaii bij Amerika dus moet het geen probleem zijn haha.
Ook ga ik als dat hier thuis uitkomt eind juni misschien Montreal. Daar is namelijk een super groot Jazz festival dan en ik kan met zo'n zelfde tour als toen met washington mee. Dus hopen dat het hier thuis uitkomt en dat ik mee kan!
19 mei gaan Dominique en ik naar James Morrison. Hij treedt dan op in Boston en een kaartje was maar 30 dollar. Hij is niet echt bekend onder de Amerikanen dus vandaar dat het lekker goedkoop is. Maar dat komt ons alleen maar goed uit haha. Een hoop dingen dus die ik wil doen dit jaar en ik hoop ook dat het allemaal te realiseren valt haha. We zullen zien!!!

  • 09 Mei 2012 - 11:08

    Anneke Tensen :

    Anne-wil!!!!

    Super leuk dat je naar James Morrison gaat zeg, en dat is idd goedkoop! Mooi mee genomen toch!;) E
    En gezellig dat sophia komt zeg, kennen jullie lekker New York onveilig maken!;)
    Nog genoeg leuke dingen voor de boeg dus!
    Geniet meisss!
    En een troost, hier in nederland regent het ook alleen maar, naja in `t westland dan!;) Hhaah
    liefsss

  • 11 Mei 2012 - 19:57

    Your Daddy Gert ,:

    Veel te hard gewerkt de laaste tijd( na New Zealand reis veel te druk gehad ) veel te veel weg geweest de laaste tijd , maar daar komt gelukkig verandering in . De maand juni (welk jaar noem ik niet ) gaat het rustiger worden. Ik heb eindelijk eens de tijd genomen om al je verslagen uitvoerig te lezen vanavond en ik geniet er werkelijk van om al je verslagen te lezen . Van nu af aan beloof ik jou dat ik ze per week ga lezen en de verslagen die je schrijft zijn gewoon harstikke leuk om te lezen . Natuurlijk hebben wij elkaar wel vele malen via skype gesproken maar je verslagen zijn van minuut tot minuut heel nauwkeurig hoe jij de dingen beleefd in Amerika. Verder ben ik super trots op jou dat je je draai gevonden hebt in Amerika. En zien er ook naar uit om je weer te ontmoeten over een paar maanden in amerika . Tot het volgende verslag .Your Daddy Gert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Beverly

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Week 49

03 Oktober 2012

Week 29

16 Juli 2012

week 18

08 Juni 2012

Week 12

31 Mei 2012

Week 11
Anne-Wil

Actief sinds 08 Feb. 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 21272

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 12 Maart 2013

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Landen bezocht: