Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Andijk, Nederland van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Andijk, Nederland van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nederland

Door: annewilvriend92

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

08 Maart 2012 | Nederland, Andijk

Mijn laatste daagjes in Nederland zijn nu toch echt begonnen. Nog 4 dagen en dan gaat mijn avontuur in Amerika beginnen.

Ik vlieg als eerst naar New York op maandag 12 maart om 8.15. Daar blijf ik dan t/m donderdag met andere au pairs. Gelukkig heb ik al met een aantal meiden contact, dus ken ik al wat mensen. Donderdag aan het eind van de dag ga ik richting Boston met de trein. Dat is ongeveer zo'n 3uurtjes met de trein vanuit New York. In Boston staat mijn hostmom daar op mij te wachten. En zal ik mijn nieuwe huis voor een jaartje eindeijk zien.

Ik kom bij volgens mij een heel leuk gzin. Met moeder Leonie en Vader CJ en een jongetje van net 5 Payt en een meisje van 2 Chloé. Ze wonen in Beverly, een klein plaatsje aan de kust.

Ik ga proberen om jullie op te hoogte te houden door deze reisverslagen!!

En ik houd aan het begin gewoon mijn eigen telefoonnummer, zodra ik een nieuw nummer heb, zien jullie dat verschijnen!!
Verder wil ik iedereen heel erg bedanken voor de gezellige avond afgelopen zaterdag en de leuke cadeautjes!!

  • 08 Maart 2012 - 13:17

    Anneke:

    lieveeee Annnneeeee-Willl!!!!!!!!!!!!!

    Aahhhhh gek, nog een paar dagen en dan ga je gewoon, spannend!!!!!!!!!!!!
    Hoop dat het toilettasje van pas komt!;)
    Geniet nog even van je laatste dagjes lekker thuis bij paps en mams!;)

    Dikke kus

  • 08 Maart 2012 - 13:19

    Karina:

    Hey Anne-Wil,
    Lekker genieten nog hier even in Nederland met je familie en vrienden!
    En dan...een nieuwe uitdaging, de reis alleen naar de US waar je nieuwe vrienden gaat maken en een heel ander leven gaat leiden.. maar het gaat je zeker lukken Anne-Wil!
    Liefs Karina

  • 08 Maart 2012 - 14:46

    Pleun:

    Heyy An!
    wat spannend allemaal! ik ga je zeker volgen
    Geniet nog even van je laatste dagjes hier in Nederland
    en zo veel plezier!
    kusjes Pleun

  • 08 Maart 2012 - 15:02

    Emma:

    Hee Anne-Wil, veel plezier &succes in the USA! X

  • 08 Maart 2012 - 20:16

    Anne-Wil Vriend:

    Bedankt voor de lieve reactie! Volgens mij gaat het wel lukken daar in Amerika, ik houd jullie op de hoogte!! xxx

  • 08 Maart 2012 - 20:44

    Marloes :

    Ik ga je missen lieve An!

    xxx

  • 10 Maart 2012 - 18:13

    Claudia:

    ik mis je nu al :(

  • 12 Maart 2012 - 16:06

    Mama Sophia:

    Hoi lieve Anne-Wil, vanmorgen afscheid genomen en als jij dit leest ben je over de grote oceaan.
    Wat was het een mooi laatste weekend zo thuis met elkaar, mooie beschreven kaarten met een traan en een lach! Het is thuis wel stil en we missen je nu al,maar afscheid nemen bestaat niet en we zijn trots op je . Het wordt vast een onvergetelijke tijd. Succes met alles en dikke kus van papa en mama.


  • 12 Maart 2012 - 22:38

    Anne-Wil:

    Wat een lief berichtje lieve mama en papa! Ik zit nu aan de andere kant van de oceaan op de computer! Wat is de wereld toch klein!! We gaan lekker veel skypen en berichtjes naar elkaar sturen!!
    Ik mis jullie ook, maar voor je het weet ben ik weer bij jullie!!

    Dikke knuffel aan iedereen thuis!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Andijk

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Week 49

03 Oktober 2012

Week 29

16 Juli 2012

week 18

08 Juni 2012

Week 12

31 Mei 2012

Week 11
Anne-Wil

Actief sinds 08 Feb. 2012
Verslag gelezen: 782
Totaal aantal bezoekers 21274

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 12 Maart 2013

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Landen bezocht: