Arrived in America!! - Reisverslag uit Stamford, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu Arrived in America!! - Reisverslag uit Stamford, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu

Arrived in America!!

Door: annewilvriend92

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

13 Maart 2012 | Verenigde Staten, Stamford

Mijn eerste reisverslag in Amerika!
Gister ben ik om 8.15 vertrokken vanuit Nederland. Na afscheid genomen te hebben van mijn lieve familie, vriendinnetjes en vrienden, begon het avontuur. Ik was na de douane nog wel een beetje verdrietig en dacht wel waar ben ik aan begonnen. Gelukkig ging dit gevoel snel weg en kreeg ik heel veel zin in alles. Dit kwam ook doordat ik samen met nog een Nederlandse meisje Robin reisde. Dat was ook weer heel gezellig!

Om 11uur Amerikaanse tijd kwam ik aan in Amerika. Toen met een taxi naar het hotel. Vanuit de taxi kon ik goed de skyline van New York zien, echt super gaaf. Het hotel zelf ligt een eindje buiten New York. Morgen staat er een citytour op het programma door New York, dus daar kijk ik erg naar uit!

Nadat ik aankwam kregen we nog wat informatie en kreeg ik mijn kamer te zien. Deze kamer deel ik samen met een meisje uit Duitsland en uit Thailand. Wel leuk al die verschillende culturen hier, maar ook wel weer een beetje wennen! Gelukkig zijn er ook nog een aantal Nederlandse meiden, dat is toch nog een beetje veilig. In de middag ben ik nog even naar een winkelcentrum gelopen met maar liefst 100 winkels dus genoeg keus. Krijg nu al zin om lekker te shoppen! Daarna kregen we ons avondeten en ben ik lekker vroeg gaan slapen. Het was een lange dag met veel nieuwe dingen en ook wel een beetje een verdrietige dag.

Vanmorgen ging de wake up call al om 7 uur, dus weer lekker vroeg eruit.
Om half 9 begon het programma van deze orientatieweek. Het zijn wel hele lange vermoeiende dagen met alleen maar dingen die je worden verteld. Ook wel een beetje overdreven wat ze vertellen. Maarja gelukkig zijn hier leuke meiden.

Morgen heb ik nog een lange dag en donderdag duurt het programma tot drie uur. Daarna gaat iedereen naar zijn gezin toe. Ik kijk daar erg naar uit en vind het ook wel heel spannend!
Het volgende reisverslag maak ik waarschijnlijk in mijn nieuwe huis voor een jaar!

Ik wil iedereen die mij heeft uitgezwaait heel erg bedanken. Vond het lief dat jullie allemaal naar schiphol waren gekomen.

Tot het volgende reisverslag!!!

  • 13 Maart 2012 - 18:52

    Lotte:

    Gelukkig heb je een goed reis gehad en heb je tot nu toe nog geen spijt! En dat ga je ook echt niet krijgen, dat weet ik zeker. Gisteren en vandaag nog de hele tijd aan je gedacht. Ik heb nog steeds niet echt het idee dat je al weg bent. Maar dat komt misschien wel doordat ik je op ga zoeken binnenkort! Dikke xxx tot snel. Liefs Kitty!!

  • 13 Maart 2012 - 18:57

    Charlotte Roodenburg:

    Lieve Anne-Wil,
    Wat goed om te horen dat alles oke is gegaan. Afscheid nemen is altijd moeilijk, maar ook al zitten we ver weg, we zijn toch ook heel dichtbij je. Ik denk namelijk veel aan je hoor! Ik hoop dat je een hele leuke oriëntatieweek krijgt! Veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende reisverslag! Dikke kus

  • 13 Maart 2012 - 19:25

    Claudia:

    Hee An! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt :)! Heel veel plezier deze week en we gaan snel een afspraak maken om te skypen! xjes

  • 13 Maart 2012 - 20:43

    Marloes:

    Leuk verslag An! Ik kijk nu al uit naar de volgende haha.
    Heel veel plezier morgen met de citytour en natuurlijk de rest van de week.

    Dikke xxxx Marloes

  • 13 Maart 2012 - 21:24

    Denise:

    Harstikke leuk om te lezen Ann! Ik hoor het je helemaal vertellen haha. Ben blij dat je je plekje goed gevonden heb daar en hoop dat het huis & het gezin je goed gaan bevallen! Heel veel plezier morgen en met de rest van de leuke dingen die je nog gaat doen deze week. We kijken uit naar je volgende reisverslag!

    Ik ben trots op je!
    Liefs, Denise

  • 14 Maart 2012 - 07:02

    Maaike:

    Ha lieve zus, je eerste Amerika-verslag! Veel indrukken zo te lezen, en veel info : ). Veel plezier op city tour en alvast een goede reis naar Beverly, spannend! We denken veel aan je, xxx Jaap, Maaike en Lara

  • 14 Maart 2012 - 08:41

    Renee:

    Hee Annie, wat ben ik blij dat je veilig ben aangekomen haha zoals je weet vind ik het allemaal maar een beetje eng me vriendin daar in dat super grote land! Veel succes met het ontmoeten van het gezin. & natuurlijk heel veel plezier! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Stamford

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Week 49

03 Oktober 2012

Week 29

16 Juli 2012

week 18

08 Juni 2012

Week 12

31 Mei 2012

Week 11
Anne-Wil

Actief sinds 08 Feb. 2012
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 21272

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 12 Maart 2013

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Landen bezocht: