Week 4 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Beverly, Verenigde Staten van Anne-Wil Vriend - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: annewilvriend92

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

09 April 2012 | Verenigde Staten, Beverly

Hier alweer het volgende verslag. Wat gaan de dagen toch snel hier. Ik zit hier vandaag al een maand en als elke maand zo snel gaat, dan zit ik voor ik het weet in het vliegtuig terug naar Nederland. Ik merk wel dat ik vooral in de ochtenden iedereen mis, maar ik skyp bijna elke dag wel met iemand dus dat helpt al veel. In de weekenden merk ik nu al dat ik geen tijd heb om te skypen, want die zitten helemaal volgepland haha. Ik ga verder waar ik gebleven ben!

Dinsdag had ik Leonie en de kinderen in de ochtend afgezet. Bij het werk en de school. Ik wilde nog even een pakje kauwgom voor mezelf halen, bij een winkeltje hier niet ver vandaan. Ik parkeerde de auto zo dicht mogelijk voor het winkeltje, wat vrij logisch is. Toen ik terug kwam en net weer in de auto zat, zag ik opeens de politie op me afkomen. Meteen stond het zweet al op mijn voorhoofd haha. De politie hier is namelijk heel wat en laten ook duidelijk zien wie de baas is. Meteen begon deze agent dan ook vrij boos tegen me te praten. Ik stond aan de verkeerde kant geparkeerd, tegen het verkeer in. Wat hier dus niet mag, wist ik veel. In Nederland mag dat wel of het moet aangegeven staan. Maar goed hij zei dat ik heel gevaarlijk bezig was en dat dit een boete was van 100 dollar. Ik gooide meteeen met hollandse/engels accent in de slag en vroeg heel onschuldig of ik hem dan aan de andere kant van de weg moest parkeren. Hij keek me aan of ik gek was, maar snapte toen wel dat ik hier niet vandaan kwam. Ook vertelde ik dat ik net weg wilde gaan... Hij vroeg toen waar ik vandaan kwam en wat ik hier in Amerika deed. Ik vertelde met me liefste glimlach, dat ik hier pas drie weken was en dat ik hier zou blijven voor een jaar als au pair. Hij vroeg toen of ik het hier leuk vond in Amerika. Ik wilde bijna antwoorden, tot nu toe vond ik het erg leuk haha. Hij zei toen dat het niet erg was en dat hij het door de vingers zag. Doordat ik weer terug moest naar de andere weg helft en het vrij druk was, ging hij midden op de weg staan om het verkeer tegen te houden voor mij, zodat ik weg kon rijden. Ik zwaaide nog even naar hem en gaf hem een lieve glimlach haha. Daar ben ik goed van afgekomen!! Die middag heb ik Chloe rond kwart over 12 opgehaald van school, geluncht en haar in bed gelegd. Toen ze wakker was, heb ik nog wat gespeeld met Chloe, vaak doen we dan elkaars haar, want dat vind ze erg leuk om te doen. Daarna heb ik samen met Chloe Payt opgehaald van school en hebben we nog een spelletje gespeeld met z'n alle. In de avond ben ik voor het eerst naar Yoga gegaan. Ik ben hier lid van de Gym, de YMCA, hoe ze dat hier noemen. En daar kan ik dus van alles doen zoals zwemmen, fitnessen maar ook verschillende lessen volgen. Zoals zimba, steps, Yoga, Pilates en nog veel meer dingen. Dit zit hier allemaal bij je lidmaatschap. Leonie en Cj betalen dit, dus daar ben ik wel heel erg blij mee. Het duurde totaal anderhalf uur en was ook nog best lastig. Ik had namelijk ook meteen de gevorderen les genomen haha. Ook was dit een beetje spiritueel af en toe, met dat je allemaal rare kreten moest maken. Ook moest je aan het eind in je favourite Yoga positie liggen, die ik dus niet echt had. Ik keek de hele les naar mijn buurvrouw hoe alles moest, dus heb die positie maar nagedaan. Daarna ging die vrouw over iedereen een deken leggen en ging het licht uit. Dit was ongeveer een kwartier lang, gelukkig net niet genoeg om in slaap te vallen voor mij haha. Wel leuk om te volgen maar iets te voor spirtiueel mij. Maar genoeg dingen die ik nog kan volgen, dus dat ga ik allemaal uitproberen.
Daarna nog gezellig gegeten met Leonie en CJ en aan de keukentafel blijven zitten tot 12uur.

Woensdagochtend heb ik Leonie, Payt en Chloe weer afgezet. Ik heb toen was foto's gemaakt door Beverly zelf. De bomen zijn hier namelijk heel mooi in bloei, met allemaal witte bloemetjes. Ook ben ik naar een plek gegaan waar ik altijd langsrij als ik de kinderen naar school breng. Je komt dan langs te kust en hebt dan een super mooi uitzicht. Bijna elke keer als ik daar langsrij besef ik hoe blij ik ben dat ik deze stap heb genomen! Toen heb ik rond kwart over 12 Chloe van school gehaald, geluncht en haar naar bed gebracht. Toen ze weer wakker werd nog wat gespeeld en toen hebben we Payt weer opgehaald. Daarna hebben we thuis nog even lekker in de tuin gespeeld. Wat de kinderen heel leuk vinden en ook lekker hun energie kwijt kunnen. Want energie dat hebben ze veel haha. Toen zaten we ook meteen opgesloten in de tuin, omdat ik de deur achter me had dicht gegooid en hij op slot was gevallen. Ik had de sleutel natuurlijk niet mee. Gelukkig kon de buurman mij helpen en konden we vrij snel weer naar binnen. Ik heb toen gekookt voor de kinderen en samen met ze gegeten. Daarna ben ik naar Lynnfield gereden,ongeveer 20 minuten rijden, want Danique woont daar. Ik heb met haar gezellig gezeten en rond 11uur was ik weer thuis.

Donderdag heb ik Payt afgezet bij school rond kwart voor 9 en daarna ben ik weer naar huis gegaan. Chloe is altijd vrij op donderdag dus nadat we Leonie hadden afgezet, zijn we naar de supermarkt geweest. Dit vind ik erg leuk om te doen met Chloe. Daarna naar huis gegaan en toen was het alweer tijd om te lunchen. Chloe in bed gestopt en lekker wat tv gekeken. Nadat ze wakker werd, Payt opgehaald en daarna Leonie opgehaald van haar werk. Toen had ik even een uurtje vrij en heb ik gegeten en wat dingetjes voor mezelf gedaan. Daarna ging Leonie weer weg en heb ik de kinderen in bed gestopt. Toen ontdekte in Gossip Girl op de tv. Ik kan gewoon alle seizoenen hier op de tv kijken, wanneer ik maar wil. Dat heb ik dan ook lekker de hele avond gekeken en dat is ook iets waar ik nu al verslaafd aan ben haha1

Vrijdag ben ik om half 9 met de kinderen richting gym gegaan en we waren rond kwart over 10 weer thuis. Ik had in de winkel pakketjes gekocht om eieren te schilderen voor pasen. Toen de eieren waren gekookt, zijn we daar ook fanatiek aan begonnen. Wat eindigde in dat er meer verf op de kinderen zelf zat, dan op de eieren haha. Gelukkig hadden ze er plezier in en waren de eieren evengoed mooi gelukt. Daarna hebben we samen nog een tekening gemaakt voor pasen. Toen geluncht, Chloe naar bed gebracht en toen nog wat dingetjes gedaan op de computer samen met Payt. Toen Chloe wakker was, zijn we meteen naar de speeltuin geweest en nadat we terug kwamen heb ik ze in bad gestopt. Gekookt voor ze en gegeten met ze. Zelf eet ik dan meestal niet mee. Omdat wij meestal later eten, dan is het wat rustiger aan tafel en kan je even wat beter genieten van je eten haha. Rond half 7 was ik klaar. Een lange maar gezellige dag! Ik ben toen naar Dominique gereden. Zij woont in Winchester wat hier ongeveer ruim een half uur rijden vandaan is. Daar heb ik lekker sushi besteld met haar en hebben we de hele avond gezellig gepraat. Ook ben ik daar blijven slapen, wat wel lekker is omdat een half uur terug rijden toch wel lang is. Voor Amerikaanse begrippen niet, maar ik blijf toch Nederlands haha.


Zaterdag kwam ik rond 2uur weer aan in Beverly. Nog wat geskypt en daarna gingen Leonie, Cj en de kinderen naar vrienden toe. Ze bleven ook een nachtje weg, dus ik had het rijk alleen. Eerst vond ik alleen thuis zijn niet echt fijn, maar nu vind het het geen probleem en ook wel lekker op z'n tijd. Rond 5 uur kwam Dominique me ophalen en zijn we naar de liberty three mall geweest, wat hier dichtbij is. We hebben daar wat gewinkeld, avondgegeten en daarna zijn we naar de bios geweest. Ik moet wel zeggen dat ik in de bios wel veel dikke mensen zag. Ook had ik een meisje naast me die echt het een na het andere in haar mond propte en allemaal eten wat niet echt lekker rook haha. Maargoed we waren naar American reunion. Wat een erg leuke film was om te zien! Daarna heeft Dominique mij afgezet. Zij moet haar auto voor 1uur 's nachts thuis hebben staan, dus slapen kon helaas niet. Toch vond ik het niet echt erg om alleen te slapen hier en heb ik nog lekker gossip girl gekeken toen ik thuis kwam. Rond 1uur lag ik in bed.

Zondag heb ik een lekker rustig ochtendje gehad. Wel een beetje raar om niks aan pasen te doen, maar ook wel lekker geen verplichtingen. Rond half 1 ben ik richting Boston gegaan met de trein. Station is hier dichtbij huis dus ik kon lopend gaan. Op het station heb ik met Dominique afgesproken en zijn we vanaf het station Boston ingelopen. We hebben daar wat rond gelopen, geluncht en de stad een beetje verkend. We zijn naar het Italiaanse deel geweest. Waar we een bakkerij zagen, waar een hele lange rij stond. Wij dachten goh dat zou wel een hele goede bakkerij zijn met lekker dingen. We zijn toen maar in de rij gaan staan en na onze aankoop waren we dan ook erg benieuwd. Het viel heel erg tegen en we snapte eigenlijk niet waarom het zo populair is maargoed. Ook zijn we naar Downtown Crossing, daar heb je veel winkels. Door pasen waren best veel winkels dicht, iets waar ik nu al aangewend ben, dat de winkels bijna altijd open zijn. Ik vind dat ook heerlijk, want zelfs op zondag kun je gewoon lekker naar de mall gaan. Rond half 7 was ik weer thuis en heb bijna de hele avond gossip girl gekeken in me bed.

Vandaag, maandag heb ik als eerst de kinderen in bad gedaan. Ze zijn vrij op maandag dus een relaxte dag met geen verplichtingen. Daarna de was gedaan boven en de slaapkamers van de kinderen samen een beetje opgeruimd. Daarna hebben we cupcakes gebakken. Speciaal voor Chloe gluten vrije cupcake mixs en hebben we die na het bakken samen versierd. Wat erg leuk was om te doen! Daarna wat gespeeld en geluncht, chloe in bed gestopt en een spelletjes gespeeld met Payt. Na Chloe haar nap hebben we in de tuin gespeeld totdat Leonie thuis kwam. Toen ben ik naar de sportschool gegaan voor een pilates/yogales. Helaas kwam de leraar niet opdagen, wat echt nooit gebeurd volgens de andere mensen. Dus een beetje pech, maar ik heb toen zelf nog even lekker gefitnest. Daarna gedoucht en gegeten en snel achter de computer te duiken voor mijn nieuwe verslag. De foto's die ik heb gemaakt, zal ik deze week weer op mijn facebook zetten!!

Ik ben heel erg blij met alle leuke reacties over mijn blog en alle lieve berichtjes via mijn mobiel en facebook! Het doet mij goed dat jullie mij daar in Nederland nog niet vergeten zijn haha!!
Even op zijn amerikaans I LOVE YOU GUYS

  • 10 April 2012 - 02:34

    Els:

    Hey Anne-Wil,

    Klinkt allemaal heerlijk! Het au pair leven bevalt je dus goed! Je boft maar met al die meiden om je heen!

  • 10 April 2012 - 10:34

    Jw:

    Heey ann,

    Ik heb eindelijk al je verslagen gelezen!
    Hartstikke leuk allemaal en mooi om te lezen dat je het er zo naar je zin hebt.
    Heel veel plezier daar nog

    Xx Jw

  • 10 April 2012 - 13:27

    Anneke Tensen :

    Annnnee-wil!!!

    Hahahah o my god wat een actie met die politie zeg! Hij zal wel gedacht hebben, daar heb je zo`n blonde hollander! hahahahah lekker bezig!;)

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, en dat je die kinderen ook zo kan vermaken, respect hoor. Zou na een week al niet meer weten wat ik met ze zou moeten doen:D ahahah!!! Net een moedertjeee jij:D!

    Geniet meis!!!
    Liefsss

  • 10 April 2012 - 14:44

    Ron En Karin:

    Hoi Anne-wil, zo te lezen heb je het wel naar je zin in Amerika.
    Een leuk gezin en samen met je vriendin daar maak je leuke uitstapjes.
    Dat de eerste maand is omgevlogen is een goed teken en uit je verhaal
    blijkt maar weer dat de politie je beste vriend is. We wensen je nog veel plezier
    en blijven je verhalen volgen.
    Groetjes Ron en Karin en natuurlijk ook van Denise, Rob en Ronald

  • 10 April 2012 - 15:03

    Denise:

    Super leuk om weer te lezen annn! Ben zo blij dat je het zo naar je zin heb en dat je je plekje langzamerhand begint te vinden. En ik moest weer zo lachen over dat stukje van de politie, wat een muts ben je ook! Super leuk dat we even (bijna anderhalfuur, haha) hebben geskyped. Voor dat je het weet sta je weer op de Nederlandse bodem! Veel plezier weer deze week en ik lees het volgende week weer. En je spannende verhalen hoor ik wel via whatsapp of skype! Dikke knuffel & een hele dikke kus!!

  • 10 April 2012 - 19:00

    Anne Sophie:

    Lieve nicht! Wat fijn om te lezen dat je het zo naar
    je zin hebt!
    Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt en dat je
    veel optrekt met een ander meisje.
    Ik vlieg zelf vandaag weer terug naar NL na 10 dagen Aruba.
    Dé tijd vliegt voorbij dus geniet er maar goed van!:-)
    Ik zal je blogs blijven volgen.
    Dikke kus

  • 11 April 2012 - 06:43

    Karina:

    Wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt Anne-Wil! Liefs Karina

  • 11 April 2012 - 12:55

    Mama Sophia:

    Hoi lieve Anne-Wil
    Wat leuk om je weekverslag weer te lezen, we skypen en whatsappen {bedankt Karina voor de tip !!] wel veel maar leuk om alles nog eens te lezen, zeker het verhaal met de politie!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt en al een aantal leuke meiden hebt ontmoet.Ik ben trots op je !! kus xxxxxxxxxx

  • 22 April 2012 - 03:28

    Jimmy + Jojo:

    Hello Anne Will, I will start as most Americans will
    "and how are you today".It does sounds more of a vacation than work. It good to hear that you are having a good time,and you get a good feel for the culture of the nation.Nice to have been invited to the marine gala event, you can tell that the country is at war. They are very patriotic, you will see the 'stars and stripes' anywhere and everywhere. It looks like you are visiting all the sites which the tourists want to see. Anyway, enjoy yourself and stay away from the American boys.. . Uncle Jimmy

    P.S. Try the Zumba class at the "Y" - it's a lot more fun than Yoga.
    Anna Wil - "Have a good day" (another American colloquialism you're probably getting tired of!).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Beverly

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Week 49

03 Oktober 2012

Week 29

16 Juli 2012

week 18

08 Juni 2012

Week 12

31 Mei 2012

Week 11
Anne-Wil

Actief sinds 08 Feb. 2012
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 21266

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 12 Maart 2013

Ik ga een jaar naar Amerika als au pair

Landen bezocht: